Where can the best stairs/rails been found?

Les Arcs?

What are you looking for?
Urban rails or park rails?

tous les deux svp.

Pour example dans village…
pour example dans centre…

MAIS OU??

Tous les villages sont remplis de rails. Plus le village est grand, plus il y en a… Impossible de ne pas trouver un bon choix de rail urbain, même dans les villages les plus petits.
Pour les parcs, ça reste une histoire de motivation des responsables de parc. A Avoriaz, ils ont ouvert un jibparc dans la foret, mais le village n’est pas rempli de rail urbain (morzine est blindée, par contre, c’est juste à côté). Les 2-Alpes, les Arcs, toutes les stations qui prétendent avoir un park, en fait, sont sensée avoir des rails… Voilà

je soutiens ta réponse, c’est totalement vrai. crans montana possède pas mal de urban rail

I can’t help you I live near the pyrénés!But i think alpes are the best jib park in france.

Mais nooooooooon! Je regarde pour rails pour une film > les arcs et apres > Brg St. Maurice > c’est possible??

TIP TOP vous savez? Huh… différent sujet…

mais je regarde entre maison voila entre thats the word! Entre maison et entre appartement aussi!

I don’t unterstand*9999999999999999 Je la fais en français:j’ai vraiment rien compris au renseignement qui veut!

GOLDMEMBER, I think you’d better express yourself in « easy » english, because we can’t understand anything when you mix french words & english words. thank you

exactly …

Vous me rassurez j’étais entrain de désespérer sur mon niveau pathétique en anglais!

not funny… but I can understand and it doesn’t has any effect on my improvement with French. But ok. I ok, from now on Anglais!

Ok, this is it. Am looking for some good locations (rails!) villages or not to shoot a video. Voila, tu comprend?

could you be a little bit more clear?
i’m trilingual english/spanish/french, and i still didn’t understood what you were looking for…

(what do you mean by location/rails ??? )
the only thing i’ve understood, is that you want to shoot a video…

me too… you try to find good locations with rails in some towns, to shoot for video ??

to live in a rail (new fashion life style yéyé)

Yes, I am working currently on a snowboard movie and main location will be les arcs. Are there any ‹ secret › spots to go to where we can find some good rails/stairs? Please add some pictures aswell where possible. Any ideas to add to aswell are welcome ofcourse!!!

You would like they shoot some spots so try to ask people who live near ‹ les arcs ›…

i have bad english … sorry …

NO YOU HAVE NOT!

Listen to me when I speak French > funny!

ty