Salut à tous !

Salut à tous !

Je débarque sur ce forum d’après les conseilles d’un ami, et effectivement je vois qu’il y a matière à s’informer en matière de glissade sur planche

En ce qui me concerne je ride en snow depuis 2 saisons, une vingtaines de sorties environ, principalement en Freeride et Freestyle où je commence a rentrer quelques grabs et petites rotations, j’éspère pouvoir encore progresser cette année avec vos conseils !

Autrement je suis tout nouveau sur Nice, je viens de Corse du sud où je ridais une petite station avec à peine 3 tires fesses dont 1 toujours en panne .
Je suis donc ouvert à tous plans glisse cet hiver en partant du 06 ! Vivement la reprise

Bon Ride !

Welcome Nasty !

Va voir du coté des Niçois qui se font des plans ici ou des Marseillais !!

Et puis d’autre viendront je penses…

See yaa!

Bienvenue ici Nasty!

Tim

Bienvenu a toi !

Love is a telephone which always keeps silent when you are longing for a call, but rings when you are not ready for it. As a result, we often miss the sweetness from the other end.

Love is a telephone which is seldom program-controlled or directly dialed. You cannot get an immediate answer by a mere « hello », let alone go deep into your lover’s heart by one call. Usually it had to be relayed by an operator, and you have to be patient in waiting. Destiny is the operator of this phone, who is always irresponsible and fond of laying practical jokes to which she may make you a lifelong victim intentionally or unintentionally.

Love is a telephone which is always busy, When you are ready to die for love, you only find, to your disappointment, the line is already occupied by someone else, and you are greeted only by a busy line. This is an eternal regret handed down from generation to generation and you are only one of those who languish for followers.


moncler jackets/moncler vest/moncler ski pants